14 Temmuz 2016 Perşembe

Okuyacaklarım ve Yeğenlerim

 Ne kadar umut edersek edelim zor zamanlardan geçiyor ülkemiz. Söyleyecek çok bir şeyimiz yok. Üzülüyoruz, kahroluyoruz sonra dönüp devam ediyoruz. Hayatın düzeni bu maalesef. Acıyı unutmuyorsun ama yine ve yine maalesef alışıyorsun bir şekilde. 

  Daha önce instagram hesabımda da paylaşmıştım. Derslerden dolayı ara verdiğim kitap okumalarıma Benim Yolum, Beyaz Zambaklar Ülkesinde ve Sadece Bil İstedim ile geri döndüm. Üçü de tarz olarak birbirinden çok farklı.
Bittiklerinde blogda tabii ki yerini alacak. Benim Yolum ile Beyaz Zambaklar Ülkesinde' ye eş zamanlı başladım. Bunu ilk defa yapıyorum bakalım nasıl olacak. :)




Bir taraftan da yeğenlerimi mutlu etmeye çalışıyorum. Sosyal medyadan takip edenler bilir. Her bayram kitap hediye ederim onlara.Bu bayram kitap araştırmaya pek zamanım olmadı. Sonra da market rafında Meraklı Minik ve Bilim Çocuk dergilerini görünce onları almaya karar verdim. Bilim Çocuk pek ilgilerini çekmese de Meraklı Minik amacına ulaştı ve neredeyse her gün bir oyun oynamamıza vesile oldu.  (Hiç oynamıyoruz ya. :)) ) 



Daha önce Çınar' la beraber yaptığımız bir kurabiye adamlar vardı hatırlarsanız. Hatırlamayanlar için :  Uzun bir aradan sonra
Dün de Yağız Ahmet'in okul arkadaşlarına küçük bir sürpriz yapmak istedim. Bu defa birlikte yapmadık inşallah bir daha ki sefere diyelim. Ben bir yemek sitesi olmadığımdan kısaca bahsedip geçiyorum. Çünkü onlar için veya onlarla beraber bir şeyler yaptığımda değmeyin keyfime. :) 

Tekli resim Çınar'a yaptığım. İkili resimdekinin biri Yağız Ahmet arkadaşlarına götürsün diye, diğeri de Beril görüp kıskanmasın diye ona yapıldı. E tabii ki sonuç; onlar mutlu ben daha mutlu. :)



Başka bir konuda yazmak için bilgisayar başına oturdum aslında. Baktım olmuyor kelimeleri toparlayamıyorum. Aklım bunlarda kalmış paylaşmadan edemeyeceğim. Bende akışına bıraktım kelimeleri ve bunlar çıktı. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere;

Eticin gülsün dünya gülsün. :)

Sevgiler :)
Neslihan KILIÇ

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları