3 Haziran 2016 Cuma

Seni Seçtim Güzel Blog

Daha önce bir blog etkinliğinde tanıştığım blogger arkadaşım beni unutmayıp blog tanıtım etkinliği kapsamında çok güzel cümlelerle bizi tanıtmış. Ben de teşekkür mahiyetinde bir yazı yazmak ve linki paylaşmak istedim.

Güzel cümlelerin için teşekkür ederim sevgili Dilek. Unutulmamak ve hiç ummadığın bir zamanda anımsanmak güzelmiş. Tüm iyi dileklerin sana dönsün ve gülen yüzün hiç solmasın. Sağlıcakla kal.



Seni Seçtim Güzel Blog

Sevgilerimle :)
Neslihan Kılıç

6 yorum:

  1. çok teşekkür ederim arkadaşım hiç gerek yoktu. iyi ki tanışmışız ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur mu kuzum ne demek. Bu sadece bir teşekkür. Bence de iyi ki tanışmışız. Sevgiler. :))

      Sil
  2. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Teşekkür ederim. Gelmez miyim? :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları