20 Mart 2016 Pazar

Blog Yazarlığınız Hakkınızdaki Düşünceleriniz


Belki yeri ve zamanı değil yaşanılan bunca acının içinde kalkıp böyle bir yazı yazmam. Ama hayat devam ediyor ve bir yerlerden tutunup başlamak gerekiyor. Allah'a emanet yaşıyoruz hepimiz. Tüm masumları korusun Yarabbim.

Gelelim başlıktaki konumuza. Sevgili Nilgün Özen Aydın nazik davetiyle blog dünyasının meşhur mimlenme olayına dahil olup sanırım ikinci mim yazımı yazmaya başlıyorum. İnsanın kendi kendini değerlendirmesi biraz garip gibi gelse de. Bakalım sorulara verecek cevap bulabilecek miyim? :)



1. Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor munuz?
Çok fazla bahsettiğim söylenemez. En son 2014'te katıldığım blog etkinliğinde bastırdığım kitap ayraçlarımı hediye ettiğimde bahsetmiştim sanırım. Birçok insan yazmaya olan merakımı bilmiyordur sanırım. :)

2.Neden blog yazıyorsunuz?
Bunun tek bir sebebi var o da daha fazla insana ulaşarak uzun yıllardır hayalini kurduğum şeyi gerçekleştirebilmek.

3.İlk yazınız ile en son yazınız aranızda ne gibi farklar var?
Ne kadar çok yazarsanız o kadar çok profesyonelleşiyorsunuz sanırım. Aynı zamanda ilk yazılarımda daha çok kendimi kasarken ve hata yapmamaya çalışırken şimdi kendimi daha serbest bırakabiliyorum. Çünkü ne kadar samimi olursanız bu sanal dünyada o kadar iyi iletişim kurabiliyorsunuz demek. Geç oldu ama öğrendim ve öğrenmeye devam ediyorum.

4.Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı?
Blogdan önce de yazıyordum blogdan sonra da yazıyorum. Çok büyük değişimler kattığını söyleyemem. Ancak yeni insanlar ve bununla beraber yeni bakış açıları tanımaya çalışıyorum.

5.Yakın arkadaşlarınıza blog yazmayı önerir misiniz?
Yazmayı ve en önemlisi emek vererek kalıcı olmak isteyen herkese önerebilirim.

6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?
Belli bir kaynak yok buna. İlla cevabı olacaksa okuma diyebiliriz. Her blogger dan bir şey öğreniyor insan. İlk yola çıktığımda sadece şiire benzeyen yazılar paylaşmayı düşünürken şimdi röportaj yapar gibi mim soruları cevaplıyorum. :)

7.Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?
Elimden geldiği kadar diyelim. Bu konuda çok iyi olduğum söylenemez.

8.Rahatsız olduğunuz konular oluyor mu?
Zaman zaman oluyor tabii ki. Beğendiklerime yorum bırakmaya çalışırken beğenmediklerimi es geçip sessiz kalmayı tercih ediyorum.

Eh bende kurala uyayım ve bir iki arkadaşımı davet edeyim bari. 
Soslu Badem aklına gelen her konuda yazan, yeni bir kitap bloğu da var.
Minik Kelebeğin Annesi de kadına dair bir blog.



Keyifli okumalar :)

4 yorum:

  1. Öncelikle davetimi kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederim. Her işte öyle değil midir üzerinde çalıştıkça profesyonellesirsin. Çok güzel ve samimi olmuş yazınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Çok haklısınız. Sevgiler. :)

      Sil
  2. Ne güzel ne içten yazmıssın :) En müsait anda bu mimi yapacagım inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Benden de sevgiler. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları