15 Eylül 2015 Salı

Zor Zamanlar

Zor zamanlardan geçiyor güzel ülkem. O kadar çok şey var ki yazacak , söyleyecek , konuşacak. Ama susuyoruz. Anlamsız kalıyor kelimeler yaşanan acıların karşısında. Bir kez daha anlıyoruz ölmenin kalana verdiği acıyı ve öldürenin ne kadar vahşi duygularla hareket ettiğini.

Acıyor içimiz. Ama hiçbir acı ağlayan bir anne , babanın acısı kadar kavurucu , yalnız kalan bir eşin feryadı kadar yakıcı ve babasız kalan bir yavrunun öksüzlüğü kadar gerçek değil. Ateş düştüğü yeri yakıp , yıkıp , kavurup geçiyor. Gerisi lafı güzaf.

İşte bu sebeplerden ötürü bu konularla ilgili buraya pek bir şey yazamıyorum şu sıralar. Sayfamı her açtığımda bir cümle yazıp kilitleniyorum ve sonra vazgeçiyorum yazmaktan. Malum şu sıralar kalbimize sadece ölüm takılıyor ve acının çığlığı. :(

Kendi hayatımızda bizi mutlu eden gelişmeler olsa da bu gündemde tüm mutluluklar buruk ve keyifsiz kalıyor. Ancak buna da şükretmeli insan. Çünkü her acının bir sonu vardır. Bedirhan Gökçe'nin dediği gibi hiçbir acı sonsuz değildir.

Güzel günlerde görecek ülkem. Bugünler geçecek ve güzel günler gelecek. Biz kardeşçe yaşamaya devam edeceğiz tüm düşmanlarımıza inat. Kavga , nefret , öfke ve kini sevgiyle , hoşgörüyle ve sağduyumuzla yeneceğiz. Unutmayın umut ve sevginin olduğu her yerde nefret son nefesini vermeye mahkumdur. Lakin son zamanlarda vatansız kalan insanların neler yaşadıklarını çok yakından üzülerek deneyimledik. O zaman bize düşen sağduyuyu elden bırakmadan her görüşe , her bakış açısına saygı gösterip kardeşçe yaşamaktır. Kolayı varken zoru seçmeyelim. Ne dersiniz?

10 yorum:

  1. güzel günler göreceğiz inşallah,
    sayfanızı blog keşif etkinliğinde gördüm ve takibe aldım,
    bende beklerim,
    sevgiler
    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Teşekkürler gelirim tabii. :)

      Sil
  2. Merhaba sizi blog keşif etkinliğinde buldum ve blogunuzu hem GFC den Hem de G+dan takibe aldım. Bana da beklerim. Hayırlı olsun blogunuz.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Güzel günler göreceğiz güneşli günler inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.Tek umudumuz tek dileğimiz o.

      Sil
  5. Merhaba blog keşfinden geldim blogumada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları