26 Ağustos 2015 Çarşamba

Ters Yüz


Merhaba :)

Biz bugün ilk göz ağrım olan yeğenim Yağız Ahmet ile beraber sinemaya gittik. Amacımız Minik Kuş 'a gitmekti ama o olmadığı için orada çalışan bayanın yönlendirmesiyle Ters Yüz filmine gittik. Uzun zamandır gösterimdeymiş ama biz ancak gidebildik.Peki beğendik mi?


Bana sorarsanız uzun zamandır animasyon seyretmediğim için oldukça eğlenceliydi.Hayatımızda her duygunun olması gerektiğini özellikle neşe ve hüznün bir arada güzel olduğunu, bütün bu duyguların beynimizi nasıl kontrol ettiklerini anlatan neşeli, merak uyandıran, hoş bir filmdi. 

Daha önce hiçbir araştırma yapmadan doğaçlama gelişen bir durumla filme gittiğimiz için afişini bile incelememiştim. Film boyunca Üzüntü'nün sesi hep tanıdık geldi ama bir türlü çıkaramadım. Çıkışta gördüm ki Gupse Özay 'ın sesiymiş. Çok başarılı bir seslendirme olduğunu söyleyebilirim.

Gelelim Yağız Ahmet'e. Filmi beğendiğini ve eğlendiğini söyledi ama sanırım biraz ağır geldi aksiyon sever bücürüğüme. Tam olarak çözemedim duygularını ama sanırım ikimizde birlikte vakit geçirmekten ve ilk kez birlikte sinemaya gitmekten çok mutlu olmuştuk.

Gitmeden önce 'Halacım ben çok mutluyum sinemaya gideceğim için.Sen de mutlu musun?' diye soruyordu. Mutlu olunmaz mı hiç böyle bir yakışıklıyla bir arada olmaktan. 

Üç güzel çocuk. Sizinle geçirdiğim her an şükür sebebimdir. :)
Neslihan Kılıç


2 yorum:

  1. Merhaba
    Yeğenler başka oluyor diyorlar. Bende yok daha ama :D güzel paylaşım . Takipteyim seni de beklerim:)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de bambaşka. Bu yazıyı yazarken üçtü şimdi dört oldular ve hepsi ayrı bir sevgi yumağı. İnşallah sende yaşarsın. Teşekkürler yorumun için. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları