30 Temmuz 2015 Perşembe

Kahraman Tazeoğlu ve Vazgeçtim

Merhaba;

Merak ettiğim ama öncelik listemde olmadığı için ertelediğim bir kitapla geldim bugün. Ramazan Bayramında teyzem hediye etmişti ve çok mutlu olmuştum. Ne de olsa kitaptan daha güzel bir hediye olmaz öyle değil mi? :) Bayram yoğunluğuydu hastalıktı derken kitabı okumayı ertelemek durumunda kaldım. Sonra toparlanınca iki üç günde bitirdim.Bakalım neler bırakmış bende. :)




Yazarla ilk Bukre kitabı ile tanışmış ve çok sevmiştim. Bu kitaba da aynı heyecanla başladım fakat Bukre' nin tadını vermedi bana. Klasik bir liseli edebiyatıyla yazılmıştı. Zaten bu defa ki hikaye üniversite yıllarında birbirlerini seven ve devamının anlatıldığı bir aşk hikayesi. 

Başlangıçta size o kadar mükemmel bir aşk hikayesi sunuluyor ki. Sonunun zaten nasıl biteceğini az çok kestirebiliyorsunuz. Çünkü filmlerde de kitaplarda da hiçbir şey mükemmel güzellikte ilerlemez mutlaka içinde bir acı barındırır her güzellik. Ama bu acının inandırıcılığı önemli tabii.

Ben sevmedim bu kitabı. Bu yüzden tavsiye de etmiyorum. Lise çağlarınızdaysanız belki ilgi çekici olabilir ama belli bir yaştan sonra bu tarz bir kitap pek de bir şey ifade etmiyor insana. 

Yazım ve anlatım ne kadar akıcı olursa olsun bu defa Kahraman Tazeoğlu benden geçer not alamadı. Kıyaslamak doğru olmasa da bitince Bukre nerde bu nerde demekten kendimi alamadım. Bu yüzdende uzun uzadıya anlatıp sizi sıkmak istemiyorum.  Bu arada kitabı hediye eden teyzoşuma sonsuz teşekkürler. 

İşte bende kalan izler. :)

Sevgiyle kalın.

Neslihan Kılıç

4 yorum:

  1. Geçenlerde okumuştum. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.. Değişik bir ilerleyişi vardı, biraz şaşırdım çocugun yaşamak ve yaşatmak zorunda kaldıklarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız.Biraz empati yaptırıyor o konuda.Acaba ben olsam nasıl davranırdım diye geçmedi değil içimden. :)

      Sil
  2. "Bukre" kitabını herkes çok beğenmişti bloglarda baya güzel yorumlar okumuştum, bir yazarın tüm kitaplarından aynı tadı almak mümkün olmasa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız.Yine de bir sonraki kitabı almama engel olabiliyor benim açımdan. :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları