3 Mayıs 2015 Pazar

Şehrin Çocuk Hali



Geçtiğimiz günlerde birinci yaşını kutlayan Şehrin Çocuk Hali sitesi bu kutlamayı yaparken biz üyelerini de unutmayıp bir çekiliş düzenledi. Bende yeğenlerim adına bu çekilişe katıldım ve önceleri ilk yedek olarak seçilmeme rağmen şansım yaver gitti ve bu çekilişin kazananlarından biri oldum. Bu da beni çok mutlu etti tabii ki. Hem bu mutluluğu sizlerle paylaşmak hem de Seda Hanıma teşekkür etmek için bu yazıyı yazmak istedim.





Peki nedir Şehrin Çocuk Hali? 

İstanbul'da yaşayanlar için sürekli güncellenen bir çocuklarla gezi rehberi diyebiliriz. Sayelerinde çok güzel yerler keşfettiğimizi söyleyebilirim.Tesadüfen face bookda görüp takip etmeye başladım ve faydasını gördüğüm için hem sizler duyun hemde ben teşekkür edeyim diye yazdım bu yazıyı. Sizlerde hem sosyal medya hesaplarından hem de sitesinden takip ederek çocuklarınızla beraber nerede ne var öğrenebilirsiniz.Tüm İstanbul'u aynı anda takip edebilmenin en güzel ve en kestirme yolu.

İnşallah birgün Bursa içinde bu kadar kapsamlı ve güzel bir site açılır.Oradaki yeğenlerim içinde faydalı olurum. :))

Teşekkürler Seda Hanım.Teşekkürler Şehrin Çocuk Hali.İyi ki varsınız.

Facebook için buradan

İnstagram için buradan

Sitelerine buradan ulaşabilirsiniz.


6 yorum:

  1. Ben de taze anneyim. Yakında oğlum bir yaşına basacak. Sayenizde Şehrin Çocuk Hali'ni keşfettim ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın.Birlikte sağlıklı ve eğlenceli zamanlar geçirmeniz dileğiyle. :))

      Sil
  2. ne güzel etkinlikler yapılıyor öyle :) bloğunuzu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim sevgilerle:))

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok samimi ve çocuğu olanlar için oldukça faydalı bir site.Gerçi ben yeğenlerim için faydalanıyorum daha çok. :)) Sevgiyle. :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları