6 Nisan 2015 Pazartesi

Yetmiyor Satırlar Anlatmaya


Anamdın, babamdın, yarimdin.
Bir şehir ötemde hasret ettiler sana.
İçimde tarifsiz isyanlarla, kağıt kesiği bir acıyla
Özlüyorum seni.
Susarak, bilerek ve özleyerek!
Oysa ki çokça bir isteğim yoktu hayattan
Bir hayır dua almak,
Bir vefalı insan olmak.
Çok gördüler.


Dilimde kalıyor cümlelerim,
Varmıyor yazmaya kalemim.
Oysa öyle çok şey var ki,
Yazsam ağlayacak satırlarım,
Yazsam delirecek kalemim,
Susacak bütün cümlelerim.
Bir sen konuşacaksın
Bir sen!!!

Sen benim, ben senin özlemindeyim!
Aramıza ne dağlar ne şehirler girdi.
Aramıza sadece bir kul girdi,
Aldığı ahların farkında olmayan.

Öfkeliyim!
Seni bana hasret edene,
İçimi böylesine yakıp kavurana,
Can kırığı bir parçamsın artık içimde.
Öfkemde, kinimde, sevgimde yalan .
Öylesine tüm duygularım
Anlamsız, vasıfsız, kimsesiz, derbeder.
Bir sana, bir bana, bir onadır öfkem ama nafile.
Tüm duygularım çıkmaz sokak yokluğunda.
Sesin yetmez bana bir telefon uzaklığında,
Dokunmadan, görmeden, hissetmeden.

Dilim varmıyor fazlasına
İçimde saklı tüm hesaplar.
Son nefesi verdiğimizde görürsem yüzünü
İşte yeter bana o bakış tüm mahşer boyunca!

Neslihan KILIÇ

Not:İçimdeki sonsuz hüznü bir nebzede olsa bu kareyle paylaşmak istedim.Canım kuzenim Işın Sever'e aittir bu fotoğraf.

2 yorum:

  1. İçinizdeki tüm duyguları kelimelere dökerek çok güzel anlatmışsınız.Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları