21 Ekim 2014 Salı

Bal Gibi Bir Etkinlik

Geçtiğimiz Pazar günü sevgili Balköpüğütasarım'ın gerçekleştirdiği 'Balköpüğü Bursa'da' blogger buluşması etkinliğine dahil oldum ve iyi ki de olmuşum.Eğlenceli ve öğretici bir gün geçirip yeni arkadaşlıklar edindik.Elimiz kolumuz hediyelerle dolarak evimize döndük.Sizi de bu etkinliğe götürmek istiyorum fotoğraflarla.Hadi buyrun. :)

Pakmaya'nın anasponsorluğunda Almira Otel'de gerçekleşen etkinlikte kapıdan girdiğimizde bizi ilk karşılayan tospembe bir sunum masası oldu.



Sunu masasında Gizem'e söz verdiğim için yapmış olduğum kurabiyelerim vardı.Bu kurabiyeler kalbe benzeyecekti aslında ama pek istediğim gibi olmadı.Allahtan tadı güzel olduğu için ordan kurtardım ve sözümü tuttum.Şekli düzgün olmasa da Kalbe Takılanlar kartıyla kurabiyelerim masadaki yerini almış oldu.

Masalara oturduktan sonra Gizem'in resminin çizili olduğu amerikan servisler geldi.Çok sevimli görünüyordu ve fotoğraflamadan edemedim. :)

Hazırlıklar, hoşgeldin ve tanışma faslı bittikten sonra önceden bildirilen bir sunum yaptı Merve Gizem. Sunumun başlığı 'Daha Çok Okunan Bloglar İçin' di. bizlere küçük dipnotlar verdiği ve bilmediğimiz birkaç şeyi öğreten Gizem'e bu faydalı sunumu için teşekkür ediyorum.Benim gibi oradaki herkesin çok faydalı bulduğuna eminim.





Sunumdan sonra hediye çekilişi yapıldı ve her katılımcıya sponsorların vermiş olduğu hediyeler dağıtıldı. Poşetlerle döndük evimize ve bakın neler vardı içinde? :))
Tüm sponsorlara teşekkürlerimizle.


Aldığımız hediyelerden biri de keçe çerçeveydi.Bu güzel keçe çerçeve tamamen el emeğiyle yapılmıştı ve sevgili Ebruli Keçe tarafından hediye edildi. Çok şık bir magnet çerçeve ve üstelik siparişte kabul ediyormuş. Ebruli Keçeye Ebruli Dükkan facebook hesabından da ulaşabilirsiniz. Teşekkürler ebruli. :))

Ve tabii ki bende Kalbe Takılanlar olarak sadece bir kurabiyeyle kalmadım.Sevgili Gizem'in kartvizit bastırmamı istemesi üzerine bu fikrini geliştirerek kitap ayracına dönüştürdüm ve o gün herkese verdiğimde aldığım tepkilerden ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım. İnstagramda yapılan paylaşımlardan ayrıca mutlu oldum.Umarım sizlerde en az benim kadar beğenirsiniz ayraçlarımı. :))


Ben ilk defa böyle bir etkinliğe katıldım ve çok mutlu oldum. Yeni insanlar tanıdım. Verdiğim minik hediyelerle etrafımdakilerin mutlu olduğunu görünce daha bir mutlu oldum. Benim için farklı bir deneyim oldu. Teşekkürler Balköpüğü.Teşekkürler Gizem. Desteğin,fikirlerin ve bu kadar güzel bir sayfa tasarladığın için. Ben sayfama baktığımda mutluluk ve huzur hissediyorsam herkese de bunu hissettirebilmeyi umut ediyorum. Sizce de öyle mi acaba? Gecikmiş bir teşekkür biliyorum ama bazen erteleyebiliyor insan duygularını. Ellerine sağlık Gizem. :)

Not:Resimler neden yarım görünüyor bilmiyorum ama üzerine tıklayarak tamamını galeri şeklinde görüntüleyebilirsiniz.
Neslihan KILIÇ


4 yorum:

  1. merhabalar blogumda ilgini çekecek bir yazı var :)

    http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/2014/10/kalbe-taklanlar-blogundan-kalbime.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesin Filizcim. Bu güzel sürprizin ve yorumların için çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Güzel yorumların ve paylaşımın için teşekkür ediyorum.. Ayrıca kurabiyenin tadı gerçekten güzeldi.. Ayraç içinse ayrıca teşekkür ediyorum.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Beğenmene sevindim. Benden de sana sevgiler , selamlar. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları