3 Eylül 2014 Çarşamba

Üç Güzel Miniğin Kutlamaları

Merhaba;

Uzun zamandır bekliyor bu yazı aslında. Yazsam mı yazmasam mı diye kendimle çelişiyorum ama tüm yorgunluğuma rağmen bilgisayarımın başına geçip yazmak istedim. Çünkü bloğumun adı Kalbe Takılanlar. E benim de yüreğime bu üç minik yürekten daha güzel ne takılabilir ki? Sonuçta blog benim bloğum ve istediğimi yazarım diyerek resimlerle süsleyerek yazmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz. :))


Büyükten küçüğe doğru gidelim. Öncelikle en taze olan Yağız Ahmet'imin spıderman temalı doğum günü partisi var. :))




Doğum gününde spıder man olmak ve masada da top çubuklu kek istedi. Bizde annesiyle beraber onu kırmadık ve isteklerini gerçekleştirmeye çalıştık. Değdi mi derseniz değmez mi? O halasının gülü, ilk göz ağrısı ve ilk aşkıdır. Bana halalık gibi mükemmel bir duyguyu tattırandır. Ondan önce  hayatımız bomboş ve renksizdi. Rabbim O'nu bize verdiğin için şükürler olsun sana. Halacım dediği anda beni bitiren ve içimdeki tüm yağları eriten duygusal miniğim benim. İyi ki doğdun halacım. İyi ki benim yeğenim olmuşsun. Kalbinden sevgi ve merhamet hiç eksik olmasın inşallah.

Tabii unutmadan: ÜÇ YAŞ TAMAM YARAMAZLIĞA DEVAM! ;)

Gelelim organizasyon merakımızı zirveye çıkaran ve ilk konsept kutlamamızı yaptığımız iki numaralı yeğenim Çınar'ımın diş buğdayına. :))




Çınarcığın diş buğdayı ve doğum günü hazırlıklarını ablam ve Çınar'ın halasıyla beraber yaptık.Çokta güzel oldu. Diş buğdayına biz hedik diyoruz bu yüzden bu isme alışmam zaman aldı diyebilirim. :)  Ama önemli olan ismi değil bizim ilk dişimizin çıkmasıydı.Bu sayede kutlamalarımıza renk geldi ve her özel güne hummalı çalışmalarla hazırlanmaya başladık.

Diş buğdayından sonra Haziran ayında Miki Mouse konseptli bir doğum günü hazırladık tabii ki yine ben yani teyzesi , Özlem Halası ve annesiyle beraber. :)

Bir yaşın kutlu olsun teyzecim.Adın gibi güçlü bir insan olursun inşallah.Biz seni çok bekledik ama şükürler olsun ki beklediğimize değdi ve mutlu bir bebek oldun.İyi ki doğdun tatlım. İyi ki ailemize katıldın.Yüzündeki gülümseme hiçbir zaman eksik olmasın.

Resimde gördüğünüz anı kartlarına ailesi olarak hepimiz bir şeyler yazdık. Ben yazacak daha anlamlı bir şey bulamadığımdan şu sözleri yazdım: (Annesi pek beğenmesede.) Ne yazsam eksik , ne söylesem az kalacak. İyisi mi sen benim kalbimde hissettiğim kadar kal.


Ve gelelim üç numaralı prensesimiz olan Beril'e. Bana teyzelikten sonra ikinci kez hala olma duygusunu tattıran prenses. İki erkeğin üzerine ilaç gibi geldi diyebilirim sanırım. Malum kızlar giyimleriyle ve süsleriyle ne yazık ki erkekleri birazcık gölgede bırakabiliyorlar.Gerçi bizim afacanlar pek gölgede bıraktırmıyorlar kendilerini ama prenses karşısında inanılmaz kıskançlık krizleri yaşanabiliyor. Neyse o yaşananlara girersem çıkışı olmaz. :)

Beril'imiz henüz yaşına girmedi.Ona da diş buğdayı yerine altı ay kınası yaptık ve abilerininki gibi çok güzel oldu. Onlar farkında olmasa da onlar için bir şeyler yapıyor olmak bana inanılmaz zevk veriyor ve mutlu ediyor. Halacım gerçek kınanı yaktığım günleri de gösterir inşallah Rabbim. Aramıza hoş geldin. Hayat hep iyi yüzünü göstersin sana.



Bana iyi ki hala oldum ve iyi ki teyze oldum dedirten üç güzel miniğin en mutlu günlerinden birer kare paylaştım ve içimden geçenleri. Ancak kalbime takılan cümleleri buraya dökmeme imkan yok. Çünkü tarifi mümkün değil. Sadece şunu söyleyebilirim ki; ben her gün şükrediyorum Allaha bana bu duyguyu yaşattığı için. Yaşamayanlar içinse üzgünüm çok şey kaybediyorsunuz. En basiti sizin gözlerinizin içine bakıp ilk ha (hala) ve te (teyze) demelerini duymanın keyfi paha biçilemez.

Söyleyecek çok şey var ancak lafı uzatmaya gerek yok. Hala ifade edemediysem duygularımı siz düşünün artık yaşadığım duygu yoğunluğunu. Çünkü tarif değil yaşamak ve tecrübe etmek gerek. Rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu.

Neslihan Kılıç





0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları