24 Ağustos 2014 Pazar

İçimizi Hüzne Boğan Kitaplar

Merhabalar.

Bu aralar sosyal medyaya ağırlık verdiğim doğrudur.Çünkü bazı yazdıklarımı kendime saklıyorum bazılarını ise daha yazamadan unutuyorum yerine yenisi geliyor. Rabbim bu yazma aşkını içimden eksik etmesin!

Aslında bir yazıyla dönmeyi düşünürken google+ 'da sevgili Kitap Tiryakisi 'nin paylaşımında görmüş olduğum bir etkinliğe katılmak istedim. Yine kitaba dair bir yazı olacak anlayacağınız. Çünkü ;


Etkinliğin Adı: İçimizi Hüzne Boğan Kitaplar

Ve işte okurken benim içimi hüzne boğan, kalbimde iz bırakan kitaplardan beş tanesi. Bakalım siz de benimle aynı fikirde olacak mısınız?


Aklıma ilk gelen kitaplar bunlar oldu.Bu kitaplar herkese tavsiye ettiğim hatta içlerinde ,fazla tavsiye ettiğim için elden ele dolaşıp kaybolan ve bana geri dönmeyen kitaplar bile var. Herkesin mutlaka okuması gereken kitaplar diye düşünüyorum. Üç tanesini bloga yorumlamışım daha önceden (onların bağlantılarını verdim) ancak iki tanesini yorumlamamışım ve aslında haksızlık olmuş onlara. Ancak üzerinden zaman geçtiği içinde okuduğumda hissettiğim duyguları tam aktaramam diye şimdi yazmayıda doğru bulmuyorum.Ancak bu beş kitapta mutlaka okunmalı ve arşivlerde yerini almalı diye düşünüyorum.

Eğer sizinde okurken çok etkilendiğiniz kitaplar varsa yorum olarak paylaşabilir ve bu etkinliğin bir parçası olabilirsiniz.Hadi kalbinizde iz bırakan kitapları bizimle paylaşın.Belki içlerinden biriyle henüz tanışmamışızdır ve yeni bir yazar tanırız sayenizde.

Sizi hüzne boğan kitaplar hangileri?

Neslihan KIILIÇ

2 yorum:

  1. Kitapları -Uçurma Avcısı dışında- okumadım :) Umarım sevdiğin bir etkinlik olmuştur , en kısa zamanda listendeki kitapları okumaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Evet tabii ki sevdim. Sevmediğim hiçbir öğeye bloğumda yer vermemeye çalışıyorum. Okuduktan sonra yorumlarını paylaşırsan sevinirim. Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları