24 Temmuz 2014 Perşembe

Bukre - Kahraman Tazeoğlu




Benim adım Bukre.
Aşkın diğer adı
Selim'den sonra gelen.
Yüreğime Cem'i düşürüp başucundaki aşkı görmeyecek kadar 
Kör olmuştu gözlerim!
Yüreğin de mi kördü diye sakın sormayın!
Körmüş ki doğruyu yanlışta aramışım yıllarca.
Yanımda olanı değil uzakta olanı ben sanmışım.
Geç oldu doğruyu bulmam.
Sonra anladım ki sabır demekmiş aşk
Sabırla sevmek,
Sabırla sevilmeyi beklemek.
Hep uzakta aramışım sorularımın cevabını
Oysa yanımdaymış tüm cevaplar
Sormaktan görememişim.
Tüm yanlışlarım en doğruya çıkardı beni
Bulmuştum artık tüm cevaplarımı.
Yanıbaşımda alenen duruyormuş hayat,
Gör beni diye haykırırken.
Yine yanlışa giderken buldum en doğruyu 
Kalbimin 'selim' tarafında.
Ve anladım ki aşk,
Kalb-i selim'e ulaşmakmış kaçmak değil.
Neslihan Kılıç






0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları