30 Nisan 2014 Çarşamba

İçimden Geldiği Gibi

Bu aralar blogu yine ihmal ediyorum sanırım. Her geçen gün tıklanma sayısının artıyor olması yüzümü güldürüyor açıkçası. Demek ki yavaş yavaş , adım adım ilerliyorum hissi uyandırıyor bende.Peki bunlara rağmen neden yazı eklemekte gecikiyorum? İşte bunun cevabı yok.


Yeni kitaplar okuyorum ama malesef bu aralar okuma hızımda ciddi bir düşüş var. En son facebook hesabımda paylaştığım Aşk'ın Meali isimli kitabı bitirdim fakat yazmak gelmedi içimden. Neden bilmiyorum.Aslında Yusuf ile Züleyha'yı çok güzel anlatmış her zaman ki gibi Sinan Yağmur. Ama ben belki de hikayeyi Kur'an Mealinden okuyup bildiğim için -tabii dizisi yayınlandıktan sonra mealini okuduğumu da itiraf etmeliyim- tekrar okumak pek etkilemedi beni. Çünkü olayların oluş sırasını bile okumuş ve asıl kaynaktan öğrenmiştim önceden. Etkilenmediğim kitapları da yazmak içimden gelmiyor açıkçası. Eğer bir kitabı okuyorsam ve bittiğinde söyleyecek sözüm olmuyorsa oturup zorla yazmak kendimi kandırmaktan başka bir işe yaramaz gibi geliyor.

Şimdi de elimde Hakan Günday'ın romanlarından Azil var. Bakalım o nasıl hisler uyandıracak içimde. :)

Yeni yazılara gelince. Bu aralar yazmak konusunda duraklama dönemine girdim galiba. Hayat koşturmacası mı yoksa başka bir şeyler mi bilemiyorum. Her gün blogumun güncel durumunu takip ediyorum yeni bir şeyler paylaşmak istiyorum ama yok. Paylaşacak bir şey bulamıyorum.Peki paylaşacak bir şey bulamıyorsam bunları buraya neden yazıyorum? Çünkü içimi dökecek belki de vicdanımı rahatlatacak sebepler arıyorum ve bu sebeplerimi de en iyi yazarak dile getirebilirim. Yanılıyor muyum?

Bazen düşünüyorum yazı olmasaydı ne olurdu diye. Sanırım hayatımız hep eksik kalırdı. Yazmak kadar sakinleştirici, yazmak kadar huzur veren, yazmak kadar dost olan başka bir fiil var mıdır acaba dünyada?

Şu anda bile sadece içimden geldiği için içimden geldiği gibi yazıyorum. Belki gerekli belki gereksiz. Belki saçma belki mantıklı. Ama sadece yazmak istedim ve yazdım.Hepsi bu.

Daha güzel, daha yeni ve daha huzurlu paylaşımlarda buluşmak dileğiyle,

Görüşürüz. :)

Neslihan KILIÇ


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları