18 Ocak 2014 Cumartesi

Soylesene

Gozumde bir damla yaş
Dilimde sana yakılmış bir türkü
Kalbimde sana adanmış bir hayat
Söylesene hangisinden vazgeçeyim sevgili!

Benliğimi sana vermişken
Sen denizinde boğulmuşken
Adını adım bilmişken
Hangisinden vazgeçmeliyim söylesene?

Yureğim yüreğinde titrerken
Ellerim ellerine kenetlenmişken
Ayaklarım yolunu adres bilmişken
Ben senden mi benden mi geceyim?
Soylesene.

Beni seni kalmadı artık bu işin
Yüreğimde sadece biz varken
Sen kaldı mı sanırsın bizde
Ben kendimi bizde kaybetmişken
Senden vazgeçmek kalır mı yürekte
Söylesene.

Ben ömür diyor sen kömür diyorsan yaşanmışlığa
Çek git hiç dönme arkana
Es geç bütün öykümuzun uzerinden rüzgar gibi
Bırak iyi ve guzel olan ne varsa kalsın hafızalarda
Zaten coktan kaybetmişiz bizi
Bir ben bir sen kalmisiz ahir omrumuzde
Seni de icimde yasatip benligimde oldururum
Bunu da cok gormezsin bana degil mi sevgili
Soylesene
Soyleyecek sozun kaldiysa eger...
NESLİHAN KILIÇ

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları