5 Aralık 2013 Perşembe

Son Zamanlarda

Aslında benim bloğum sadece kitap yorumlarından ibaret değil. Zaman zaman kendime ait yazılarımı paylaşmaya çalıştığım bireysel bir arşivim. Amatörce yaptığım ve doğru bildiğim her şeyi paylaşma içgüdümden gelen bir platform benim için bloğum. Google+ 'da takip ettiğim Kitap Kurduyum sayesinde öğrendiğim bir etkinliğe dair soruları burada yazmak istedim. Bu etkinlik on sorudan oluşan ve bloglar arası söyleşi zinciri kurmayı amaçlayan bir şey. Ben de ilk defa böyle bir etkinliğe katılmak istedim. Etkinliğin detaylarını optikinkitapblogu anlatmış. Zaten o ve iki arkadaşının başlattığı bir olay bende kıyısından köşesinden dahil olmak istedim. Sizinde yorumlarınızı bekliyorum.

Son Zamanlarda;

1. Seni mutlu eden bir kitap haberi.
 Aşkım Kapışmak - Carpedıem çıktı!

2. Okuyup da çok beğendin bir kitap hangisi?
Aşkın Gözyaşları'nın tüm serisi

3. Okuyup da beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap.
Paulo Coelho 'nun Elif kitabı ilk aklıma gelen.

4. Okuma alışkanlığında bir değişim oldu mu? Son iki ayda kaç kitap okudun?
Tabii ki günlük hayatla birlikte okuma sayımda dalgalanmalar oluyor. Son iki ayda saymadım ama en az beş kitap okumuşumdur.

5. Gözüne kestirdiğin, mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?
 Kahraman Tazeoğlu - Bükre

 Sinan Yağmur - Aşka Yolculuk
 Aşkım Kapışmak - Carpedıem
6. Etkinliği takip edenler bir kitap öner!
Aşkın Gözyaşları tüm serisi ve Aşk - ı Sükut

7. Okuyup da yarım bıraktığın bir kitap?
Amin Maalouf 'un bir kitabıydı adını hatırlamıyorum.

8. En çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun?
 Hiç öyle bir takıntım yoktur. Güzel olan her kitabı alır okurum yayınevine bakmam.

9. Bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?
 Okuduğum en uzun kitabı net hatırlamamakla beraber aklıma geldiği kadarıyla
Bir Yumak Mutluluk 'tu galiba. 480 sayfa idi.

10. Hediye kitap aldın mı? Aldıysan bizimle paylaş.
 Aynı şeyleri okumaktan zevk aldığımız can kuzenim Işın'dan Aşkın Gözyaşları - Hamuş kitabını hediye almıştım. Çok mutlu olmuştum.


Siz de sorulara cevap verin ve eğer benimle aynı cevapları vermiyorsanız kendi cevaplarınızı yazar mısınız? Merakla bekliyor olacağım. Ben çok keyif aldım soruları cevaplarken ya siz? :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları