10 Haziran 2013 Pazartesi

Elif Şafak - Şemspare


Adına bakıp aldanmayın sakın benim gibi.İsmini okuyunca heralde AŞK'la başlayan Şems rüzgarının devamıdır diye düşündüm ama kitap kapağında ki Türk Edebiyatı-Deneme yazısını okumamışım.Dolayısıyla kitabın sonuna kadar belki Şems'le ilgili bir deneme vardır içinde ve adını ordan almıştır dedim ama hayır o da yok.Kısacası adı Şemspare ama içinde Şems alakalı hiçbir şey yok.Bilginize. :) Arkadaşım kitap kapağında şemsiyeler kullanıldığı için bu ismi almış olabileceğini söyledi.Sizce neden olabilir?


Kitapta Elif Şafak'ın gazete yazılarından derlenmiş kısa,düşündürücü ve farklı açılardan bakmanızı sağlayacak seçme makaleler mevcut.Bu tarzda ki bazı kitaplar sıkıcı olurken ben bunu okurken hiç sıkılmadım.Bazı makalelerde olaylara Elif Şafak'ın açısından bakıp kimilerine katıldım kimilerine katılmadım ama zevkle okudum.

Kitapla ilgili anlatacağım çok fazla bir şey yok.Çünkü kısa yazılardan oluşuyor ve size bir noktadan anlatmamı kısıtlıyor.Çok yönlü ve çeşitli konularda ele alınmış hikayelerle süslenmiş bence okunması gereken güzel bir kitap.

Yeni kitaplarda buluşmak üzere. :)


N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları