31 Mayıs 2013 Cuma

Küçük Mucizeler Dükkanı




Evet yeni bir kitapla karşınızdayım.Tabii yeni olan kitap değil benim kitapla tanışmam. :)

Debbıe Macomber'in Küçük Mucizeler Dükkanı'ndan bahsetmek istiyorum biraz konusuna dair detay vermemeye çalışarak.

Küçük Mucizeler Dükkanı dört ayrı kadın kahramanı olan ve birbiriyle her yönden farklı olan bu kahramanların küçük bir tuhafiye dükkanında buluşarak kesişen hayatlarını anlatan çok sıcak,samimi ve gerçek bir kitap.Neden gerçek çünkü anlatılanlar bizlerinde yaşayabileceği ve hatta yaşamış olduğu hikayeler.





Kitabın içinden çıkan kitap ayracının üzerinde yazdığı gibi bu kitapta mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız.


Kitabın hikayesi Lydıa diye kanseri yenmiş bir kadının kendi ayakları üzerinde durabilmek için Bir Yumak Mutluluk isimli tuhafiye dükkanını açmasıyla başlıyor.Sonra Alix,Carol ve Jacluıne'in bu küçük dükkanda buluşup örgü kursuna başlamalarıyla hayatlarında yaşanan değişimi ilgiyle okuyacaksınız.

Alix'in hayattan nefret ederken çocukluk aşkıyla buluşması ve bütün hayatının değişmesi ve bu vesileyle hayallerini gerçekleştirebilmesi bize hayatta her şeyin yapılabileceğini bunun için sadece inanmanın ve küçük bir adım atmanın önemini anlatıyor.

Jacluıne etrafındaki herkesi küçümseyen ve sadece kendi doğrularını yaşatmak için ailesini neredeyse dağıtmak üzereyken nefret ettiği bir insanın onun hayatını nasıl değiştirdiğini okuyacak ve hayatınızdan sevgiyi çıkarmamak için ufak bir ders alacaksınız.

Carol'un tüp bebek tedavisi süresince yaşadıklarını hüzünle okuyacaksınız.Ben Carol'u okurken ablamı daha iyi anladım ve bu süreci yaşadığında yeterince yanında olamadığım ve onu gereğince anlayamadığım için ondan özür diliyorum bu vesileyle.

Dört kadın ve dört farklı hayat ve küçük mucizeler dükkanı.Bence okunmaya değer güzel bir kitap.Yazarın dilini çok sevdim ve sanırım seri olan bu kitabın ve yazarın diğer eserleri de kütüphanemde yer bulacak.Keyifli okumalar.(:


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları