27 Mayıs 2013 Pazartesi

Kitap Fuarından Aldıklarım

Ve nihayet kuzenimle kitaplarımızı bir araya getirip 4.TÜYAP Diyarbakır Kitap Fuarı'ndan aldığımız kitapları iki karede olsa çekip sizlerle paylaşmak için bilgisayarımın başına geçtim.


Ahmed Günbay Yıldız'ın Kendimi Unutup Sana Ağladım ve Kelebekler Gamsız Uçar , Cumali Eşsizoğlu'nun Cehennemde Üşüyorum , Debbıe Macomber'in Küçük Mucizeler Dükkanı , Sinan Akyüz'ün Şahika ve Feraye , İskender Pala'nın Katre-i Matem , Hakan Günday'ın Azil , Elif Şafak'ın Şemspare ve Sunay Akın'ın Kırdığımız Oyuncaklar kitaplarını satın aldık.

Aldığım gün ilk okumaya başladığım kitap Küçük Mucizeler Dükkanı oldu.Henüz yarısındayım ve bir an önce bitirip diğer kitaplarıma başlamak istiyorum.Aynı anda Şemspare'ye de başladım çanta kitabı olarak. :)

Sinan Akyüz'ün daha önce hiç kitabını okumadım.Stand görevlisi çok övüp mutlaka okumamız gerektiğini söyledi bize.Ben de adını duyduğumu ancak henüz kitaplarıyla tanışmadığımı söyleyince bu kitabı tavsiye etti.Son çıkan kitabıymış ve olumlu tepkiler alıyormuş.Bakalım ben okuyunca neler hissedeceğim?

Kitap dolu günler diliyorum herkese.Unutmayın kitap okumak boş zaman işi değil aksine en dolu yaşadığınız andır.Ne dersiniz sizce de güzel kitaplar almış mıyım?



2 yorum:

  1. Keyifle okunur bu yazı :) fotoğraflar şahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkın yadsınamaz.Dilerim herkes böyle düşünür. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları