6 Nisan 2013 Cumartesi

Selim Akgün / Üzerime Alındım Seni



Selim Akgün Bursa'lı genç ve daha yolun başında olan ama hızla ilerleyen bir şair. Şairimizi sosyal medyadan takip etmek ve daha yakından tanımak için yaşamaktır şiir... facebook sayfasını ve Selim Akgün twitter hesabına bakabilirsiniz.


Benim Selim Akgün'le tanışmam kuzenim aracılığıyla oldu ve iyi ki de oldu. Genç bir şair olmasına nazaran okuduğunuzda şiirlerin usta bir kalemin elinden çıktığını düşündürüyor ilk etapta (en azından bana). Takip etmeye başladığınızda belli bir tarzı olduğunu ve birkaç şiirden sonra 'Evet bu Selim'in şiiri' diyeceğinizin garantisini verebilirim. Ben Selim'in şiirlerinde en çok benzetmelerini seviyorum. Öyle benzetmeler yapıyor ki o cümleleri iki kez okumak ihtiyacı duyuyorsunuz(Ama bu anlaşılmazlığından değil beğeniden). Hatta ben burada o benzetmeleri ve bu tarzı kıskandığımı ifade etmeliyim. :)

Bu şairin ilk kitabı. Ben belki de kuzenimden dolayı bilmiyorum ama en az Selim kadar mutlu oldum ve sevindim onun bu kitabı çıkarmasına. Genç yaşında hayatında kalıcı bir eser bıraktığı daha doğrusu hayatta kendinden sonra kalan bir iz bıraktığın için tebrikler Selim! Senin ve kitabının yolunu da bahtını da açık etsin Rabbim!(Yoksa benim hayalimi benden önce gerçekleştirdiği için bir kez daha mı kıskanmalıyım? Yok yok ne diyor Mevlana 'Herkes kendi kalbinin ekmeğini yer.' O yüzden bütün iyi dileğim ve samimiyetimle yanındayım. :))

Bu kitapta Selim'in hem düz yazılarını hem de o güzel şiirlerini bulacaksınız. Ben en çok bu kitabın ismini sevdim. Hep üstümüze alınmaktan korkarız aslında ama öyle güzel geldi ki benim kulağıma bu söz: Üzerime Alındım Seni. Duyar duymaz üzerime alınmak istiyorum dedim. Eğer sizde bu kitabı üzerinize alınmak isterseniz sadece 10 TL bir bütçe ayırmanız yeter. Şiir için bu kadarına değmez mi?

Gelelim kitabın içeriğini anlatmaya. Bakın bir şiirinde çayın demlenmesini nasıl güzel anlatmış. Hiç çay demlerken aklınıza bu gelmiş miydi? :)


Bir de aylara bakalım. :)


Bazı teorilere göre insan maymundan gelmektedir. Bakın ne güzel aşka uyarlamış. Daha önce hiç eğerlerinize eyer vurmuş muydunuz?



Bu resimler yukarıda verdiğim adreslerden alındı. Daha fazlası kitapta. Son şiirde çok yakında kitapçılarda dediğine bakmayın ben eski paylaşımlarından aldım resmi. Kitap çoktan çıktı ve raflarda yerini aldı. Peki siz üzerinize alınmak istemez miydiniz?
N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları