23 Mart 2013 Cumartesi

Bedirhan Gökçe'den İstiklal Marşının Hikayesi ve Anlamı

Bugün kulluğumdan,vatanseverliğimden,Türklüğümden kısacası varlığımdan utandım.Habertürk'te yayınlanan Öteki Gündem programını seyrederken.Konukları çok sevdiğim Bedirhan Gökçe,Talha Uğurluel ve ilk defa gördüğüm Erol Çalı idi.

18 Mart 2013 tarihinde Çanakkale Şehitlerini anmak için Mehmet Akif Ersoy'un konu olarak ele alındığı -iyi ki alınmış- olağanüstü bir programdı.Programı övmek için kelimeler yetersiz kalır.


Mehmet Akif'i hiç böyle tanımadığımı daha doğrusu hiç tanımadığımı ve bugüne kadar O'nun değerini hiç fark etmediğimi görüp gözyaşlarıyla seyrettim programı.

Öyle şeyler anlatıldı,öyle şeyler konuşuldu ki ben içimdeki coşkuyu ve utancı anlatacak yeterlikte görmüyorum kendimi.Lütfen internetten bu programın videosunu ne yapıp edip seyredin.Hepsini seyredecek zamanınız yoksa lütfen sadece on altı dakikanızı ayırıp İstiklal Marşı nasıl yazıldı aşağıdaki videodan seyredin.Sadece on altı dakika.Nereye harcamıyoruz ki?

Bedirhan Gökçe'yi ilk defa böylesine coşkulu gördüm.Zaten çok severdim bu programdan sonra doğru adamı sevdiğimi yeniden anladım.Ben çok konuştum siz iyisi mi Bedirhan Gökçe'yi dinleyin.Dinleyin ki ne dediğimi daha iyi anlayabilesiniz.

Bedirhan Gökçe'den İstiklal Marşının Hikayesi ve Anlamı için tıklayın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları