14 Şubat 2013 Perşembe

Gidiyorum.

Yaklaşık iki hafta önce telefonuma not etmiştim bu satırları bir yolculuk esnasında.Önce geliştirmeyi düşündüm sonra vazgeçip olduğu gibi paylaşmaya karar verdim.Umarım doğru bir karar vermişimdir. (:


Bugün yolculuk vaktidir bu şehirden
Seni olanca yalnızlığınla bırakıp
Gidiyorum bu şehirden.
Ne kadar benimle olsan da uzağındayım artık
Hiçbir yaşanmışlığına göz değdirmeden gidiyorum.
Uzaktan şahit olacağım mutluluklarına
Uzaktan seveceğim ellerini,hiç tutmadan
Şimdi uzağımda,ırağımda,gönlümdesin.
Nerde olursan ol gözlerimdesin.
N.K.

2 yorum:

  1. Tebrik ederim yazılarınızın bi kısmını okudum gönülden çıktıkları çok belli. Sayfanın en üstündeki nottaki gibi hissettim yani aklımdan geçip yüreğime takılanları burada buldum sanki:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları