13 Aralık 2012 Perşembe

Kalbe Takılanlar

Bugün sadece yazmak istiyorum.
Vura,kıra,döke...
Ne geçiyorsa içimden
Olduğu gibi,tutmadan yazmak.

Kalemimi kırıp,kendimi kalbime gömmek
Var olduğum tüm kalplerden çıkıp
Sadece var olduğum için yanımda olanları görmek
Çok yakında kimsesiz olabilme ihtimali
Ne geliyorsa işte.


Bir evde bir anda yıkılmış hayatlar
Yan tarafta duygusuz kahkahalar,fütursuz gülüşler
Kim kimin halinden anlıyor ey dost
Dost dediğinin sadece adı kalmış,içi boşalmış

Bir tarafta yetim kalmış bir hayat
Kanadı kırılmış kuş misali çırpınan insanlar
Diğer tarafta 'Başın sağolsun'diyerek görevini yapan insanlar
Kapı kapandığında ise kendi dünyasına dönen insan ahalisi

Kim yanıyor kimin derdine şimdilerde
Adına dost dediğimiz kim kalıyor dar zamanımızda
Bir varmış bir yokmuş misali hayatlarla
Ancak kendimizi avutuyoruz
Avunduğumuzun farkında olmadan.

Bilip bilmeden suçluyoruz insanları
Allah'tan korkmak nedir unutmuşuz
Suçlamakla iftirayı karıştırıp
Kalp kırmanın ağırlığından arınıp
Sadece konuşuyoruz
Bir gün susacağımızı bilmeden.

Gece bir perde gibi örterken bütün kötülükleri
Güneş aydınlığıyla parlatır tüm iyilikleri
Uyan ey dünya
Duy sesimi
Güneş doğduğu sürece kaybetmeyeceğim umudumu
Umut beni bıraksa da yalın ayak
Ben kanarcasına koşacağım peşi sıra.

Kim ne anlar bu sözlerden bilmem.
Zaten anlaşılsın diye de yazmadım.
Lakin sözüm anlayanadır
Anlamayana ise sözüm hiç yoktur.
Ben sadece yazdım
Çünkü bugün sadece yazmak istedim
Kalemime döküldüğü gibi.
N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları