11 Şubat 2012 Cumartesi

Bu Ülkenin Bedirhan Gökçe'ye İhtiyacı Var

      


       Evet başlık çok büyük ve iddialı bir cümle.Ama bunu söyleyen ben değilim futbol otoritelerinden biri olan Şansal Büyüka.Bedirhan Gökçe'de bu konuda hiç tevazu göstermiyor ve bunu onaylayıp kabul ediyor.Neden etmesin ki?Kim olduğunun,ne olduğunun,nerden geldiğini,nereye gideceğini ve ne yapacağını çok çok iyi bilen bir adam.Peki bu ülkenin yani bizim ona büyük üstad Bedirhan Gökçe'ye neden ihtiyacımız var?

     Bir kere bana sorarsanız muhteşem bir yürek adamı.Ben epey bir süredir radyo programlarını dinlemesem de mükemmel bir radyo programcısı.Onun programında sadece şiir yoktur.Ne radyo programında ne konserlerinde.Hayata dair ne ararsanız onu bulursunuz Onda.Radyo programlarının kapanış konuşmalarında kaç kişiyi ipten almıştır yani intiharın eşiğinden kurtarmıştır kimbilir. Kimsenin kimseye anlatmadığı acılarını onunla paylaşmaları da cabası. Eğlence,mizah,müzik,kültür,siyaset,ekmek kavgası,iş,güç ve en önemlisi AŞK.Ama aşkın her türlüsü beşeri,mahşeri,ilahi,ruhi,bedeni...Kısacası ne ararsanız onu bulursunuz.Şiiri sadece okumaz, yaşar.Okuduğu ve yazdığı her şiir sizi yüreğinizden yakalar ve bir daha asla terk etmez, ta ki siz onu bırakana kadar.Tabii bırakabilirseniz.

     Biz onu şair olarak tanıyoruz ve okuduğu şiirlerden ibaret biliyoruz.Halbuki okuduğu ve yazdığı her şiirde bu ülkeye hizmet etmenin aşkı yatar kalbinde.

     Son zamanlarda televizyon programı yapamadığından şikayetçidir ve medyayı suçlar bu yüzden.Haklıdır da.O kadar saçma sapan, ipe sapa gelmez yayınların arasında bir tek şiir programı yoktur.Üstelik herkesin ben şairim diye geçindiği bir memlekette.Üstelik insanımızı aşağılayıp hor gören,küçümseyen birçok tv programının yanında böyle bir adam neden hala radyoda kapalı bırakılır anlaşılması zor bir durum.En azından şunu belirtmeliyim ki benim gönlümün istediği yerde değildir Bedirhan Gökçe.Belki hiçbir boş zamanı yok konserlerdi radyoydu derken ama O bulunduğu konumun çok üstünde bir yerlerde olmalı.Bunu biz sevenleri ve takipçileri olarak görüyorsak başkaları nasıl görmüyor veya nasıl görmezden geliniyor anlamak zor.

      Biz ülke olarak genelde kaybedince anlarız değerlerimizi.Evet Bedirhan Gökçe bu ülke için çok önemli bir değerdir ve bence çok geçmeden bu değerin farkına varılmalı,kaybetmeden anlamalıyız onu.

        İnsana insan olduğu için değer verir ve asla yargılamaz.İnanmadığı ve inandığı şeylerin sonuna kadar arkasında durur.Kaybolmaya yüz tutmuş değerlerimizi bize yeniden hatırlatır.Genç yaşına rağmen birçok ünlüye yapılan hayranlarının kendini paralama yöntemleri onda yoktur.Onun sevenleriyle abi,baba,kardeş ilişkisi vardır.Bizden biridir o.İçimizden biri.Hatta içimizdeki birçok sesin dışa vurumcusu.O, o güzel Türkçesiyle konuştukça siz mest olur ve hiç bitmesin istersiniz.Çünkü boş konuşmaz.Konuştuğu her kelimenin içini doldurur.Kelimeleri hoyratça değil seçerek ve lafın nereye gittiğini çok iyi bilerek konuşur.

        Eğer bir psikoloğa veya psikyatriste ihtiyacınız varsa önce açın Kral FM'i saat 23:00'te bir dinleyin Bedirhan'ı.Özellikle de kapanış konuşmalarını.Bakın nasıl iyi gelecektir size.

         Belki ben abartıyorumdur bilmiyorum.Ama bu sayfaya atmış olduğum başlığın sonuna kadar arkasındayım.Bizim bu adama gerçekten çok ama çok ihtiyacımız var.Bu yazdıklarım yetmez mi?Oysa ki ben henüz hiçbir şey anlatmadım size.

N.K.







          

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları