2 Aralık 2011 Cuma

Kalbi Kaybettik

İçim öylesine ağır
Kalbim öylesine kahır
Bir rüya ki gördüğüm
Her uyuduğumda gördüğüm

Kalbimi koparırcasına sana vermiştim
Bilemedim kopan gülün solacağını
Kalbimi sana yar etmiştim
Bilmemiş gönlüm senin bana yar olacağını

Sığmıyor artık içim içime
Yüreğimi kalbine gömdüğümde
Bir sızı vurdu içime
Seni her gördüğümde

Bakışın zincirlere takılmış
Ayakların koşsa da dizlerin bükülmüş
Bilirim sevsen de beni yürekten
Kaderimiz ağlara takılmış

Çıkamayız bu işin içinden
Baş edemeyiz sevsekte birbirimizi kalpten
Git ben sana, sen bana alışmadan

Kalbi kaybettik artık biz
Aşkı kaybettik
Şimdi neresinden tutarsak tutalım
Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak
Olmayacak sığınacak kapımız
Açacak kalbimiz olmayacak
Kopacak her şey inceldiği yerden
Ve bitecek her şey
Umutsuzluğa giden son yolda.

Oysa ben neler hayal etmiştim
Yolun sonu umut
Yolun sonu mutluluk olacaktı.
Oysa şimdi...

Hayallerimiz kırık, boynumuz bükük
Dilimiz lal,ömrümüz yıkık
Ne dizde takat var
Ne gönülde derman.
Yaşıyoruz işte yaşamak denirse adına
Ölüyoruz her gün
Hangi gün yaşadıysak...
N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları