2 Kasım 2011 Çarşamba

Güneşi Söndürdüm Ellerinde

Ellerin öylesine soğuk ki benden

Güneşi söndürdüm ellerinde

Yüreğin öylesine uzaktı ki benden

Bütün yollarım fizana çıktı

Hayat o kadar vefalıydı ki bana

Seni aldı benden verişi sonbaharımın çıkmazı

Ben seni gözüm gibi sevdim

Sen beni bir kez göremedin

Güneşi söndürdüm ellerinde

Günüm yok gece gibi yüreğim

Ay karanlık yıldızlar kayıp

Ben küskün suskun çaresiz

Açmışım ellerimi Yaradana

Isıtsın diye yüreğini

Belki kabul eder dualarımı diye

Şimdi ben karanlık sen ayaz

Üşütürsün yüreğimi bu yaz gecesinde

Anladım mevsimlerin önemi yok

Yüreğin buz gibi soğuktu ve ben

Aşkımı yitirdim en derininde…
N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları