16 Kasım 2011 Çarşamba

El Açıp Yalvarırlardı...

Bu sana ilk yazışım değil belki
Ama son yazışımda değildir
Yüreğimin her satırına seni kazımışım ben
Vatanın her karış toprağına adını yazmışım
Ben sen öldüğünde artık değilim ben
Benliğimi toprağa gömüp senin için savaşmışım ben
Seni öldürdüklerini zannedenler
Hüsnü zanlarında kaybolanlar
Yüreklerini kana boğanlar boşuna sevinmesin
Verecekleri o kadar çok hesapları var ki hainlerin
Çıkacakları o kadar çok mahkeme var ki yüreksizlerin
Hangisinden kurtulacaklarını hesaplamayı bile şaşırırlar
Allah’ı tanımazlar ki , tanısalar
Mermiyi önce kendilerine sıkarlar
Vicdandan haberleri yok ki , olsa
Önce kendilerini mahkum ederler
Savaştan haberleri yok ki , olsa
Kardeşlerini vuracağına dönüp kendini vurur
Yüreklerini kaybetmişler ki , etmeseler
El açıp yalvarırlardı
Beni affet diye Tanrı’ya…
N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları