11 Kasım 2011 Cuma

Çıkmazımsın

İçimde ne varsa sana dair
Hepsini gömdüm kalbime.
Bir seni sevmiştim ben
Sonra baktım ki içinde ne senler gizliymiş
Bakıpta göremediğim , duyupta dinlemediğim
Bu kalpte yalnız sen vardın.
İçimi içine döküp kanadım ben hep
Oysa sen tüm aymazlığınla çevirdin beni hiç durmadan
Yollarım sana çıkarken çoğu zaman
 Yarıda kalmaya başladığımda anladım
Hiçbir yolun sonunda sen çıkmaz oldun.
Ve ne varsa kalbimde sana dair öylece beklemekte
Bütün duygularım karantinada , çıkamadım işin içinden
Ben istemesem de içimden çıkmaz oldun .
Anladım farkın yok diğerlerinden herkes gibiydin sen de
Herkes gibi yalan .
Sende değiştin ya artık
İnan  kalmadı inancım insanlığa
Madem ki yalandan ibaret bütün insanlar
Madem ki sen de yalan oldun hesapsızca
Bana çekip gitmek düşer
Zorla olmaz bu işler
Ne zamanki yolum sana çıkar
İşte o zaman açıktır sana kapılar
Ta ki gidene kadar…

N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları