3 Kasım 2011 Perşembe

Bu yüzden

Derinlerdeyim yine bu akşam
Hoş ne zaman çıkmışım ki şimdi olmayayım
Yüreğimi sağır eden bir yalnızlık içimde
Kalbimi saran bir boşluk
Delicesine bir düşünmektir aklımda gider
Evet, hepsinin özeti bu
Sürekli düşünmek hep düşünmek
Kimi, neden ve nereye kadar düşünmek?
Hepsinin cevabı mevcut
Peki ya kendini düşünmek?
İşte o meçhul
Belki de bütün kırgınlıklarım
Bütün yalnızlıklarım
Bütün o karanlıklarım hep bu yüzdendir.
Kendimi kendimden mahrum ettiğim içindir
Kendimi düşünmekten korktuğum içindir
Bir ben olamadım herkes oldum da
Bir ben bulamadım herkesi bulup da
Bir kendine yanmadı bu yürek herkese yandı da
Bu yüzdendir bu kadar yazmaya hasret kalışım
Bu yüzdendir bu kadar soru sormak
Bu kadar cevapsız kalmak
Bütün yollar kendime çıkar bilirim
Bütün soruların cevabı benimdir aslında
Ama gel gör ki
Ben kendimde miyim diye sorarsan
İşte orası muamma!

N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları