27 Kasım 2011 Pazar

Bu Gece Git Yarın Gel!

Gün akşam oldu
Yürek yorgun,cankırgın,gönül yolcu
Nereye konacağını bilmeden döner durur
Hani fallarda hep derler ya yüreğin kabarmış
İşte tam öylesine kabarmış yüreğim şişmiş
Nerede nasıl patlar bilinmez
Sebep?
Sebep sorma bana ey dost
Sebebim olursun!
Git bu gece gönlümden yarın gel
Seni kırmaktan korkarım ben bu gece.
Değil seni kendimi kırmaktır en büyük korkum
Eğer ki kırarsam tabularımı kırarım ne varsa etrafımda.
Öylesine kabarmış ki yüreğim
Bir yanardağ bir volkan gibi.
Bu gece git gönlümden
Deşersen eğer yaralarımı
Lavlarıma değmenden korkarım.
Benim içim kaynamakta, üstüme gelirsen eğer
Dökülüp seni de yakmaktan korkarım.
Değme bana bu gece git
Ben kendi kendimi önce kavurup sonra küle döndürmeden gelme
Acılarımda boğulma, mutluluğunla kal
Söner elbet içimdeki yangın
Düşüncelerim gider kafamdan
Beynim durulur elbet.
Sevdiğimse acıyı çeken ben onun için kahrolurum
Beni kahretmeden git
Bu gece git gönlümden yarın gel!
Ey dost!
Sözümü dinle,
İkimizde yanarsak bu ateşte eğer
Bizi kim kül edecek?
İyisi mi sen
Bu gece git, yarın gelirsin
Yepyeni umutlarla.
N.K.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Kalbe Takılanlar Copyright © 2012 Design by Balköpüğü Tasarım Blogger Temaları